Global nursing Zuid-Afrika - Reisverslagen van Davine Pietersen - WaarBenJij.nu Global nursing Zuid-Afrika - Reisverslagen van Davine Pietersen - WaarBenJij.nu

Global nursing Zuid-Afrika

Ik probeer om de paar dagen een leuk verhaaltje te schrijven over mijn avonturen hier in Port Elizabeth, zo kunnen jullie allemaal een beetje meegenieten in Nederland!

Recente Reisverslagen:

22 Oktober 2017

Een prachtige stageperiode!

08 Oktober 2017

Vakantie modus...

27 September 2017

Eindelijk vordering in onze projecten!

18 September 2017

Het zorgstelsel in Zuid-Afrika...

16 September 2017

Tijd voor verbetering!
Davine

Ik ben Davine Pietersen. Op dit moment zit ik in het 4e jaar van mijn opleiding HBO-Verpleegkunde in Amsterdam. Dit laatste schooljaar kregen wij de mogelijkheid om 10 weken een minor 'Global Nursing' volgen. Deze kans heb ik met beide handen aangegrepen! Samen met drie meiden van de opleiding hebben we ervoor gekozen om naar Zuid-Afrika te gaan. We gaan hier stage lopen bij een vrijwilligersorganisatie dat Ready4life heet. Mochten jullie het leuk vinden, bezoek even de site; http://ready4life.org/south-africa/ Ik probeer om de paar dagen een leuk verhaaltje te schrijven over mijn avonturen hier, zo kunnen jullie allemaal een beetje meegenieten in Nederland!

Actief sinds 29 Aug. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7052

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2017 - 07 November 2017

Global nursing Zuid-Afrika

Landen bezocht: